måndag 14 september 2009

90

Här kommer en hyllning till min största inspiration när det gäller stil och kropp, under alla dessa år. På något sätt har jag låtit henne falla i glömska, men just ikväll började på något sätt leta efter bilder på henne och fanimig, kvinnan är genialisk. Iallafall var det för ett par år sedan, nu för tiden har hon gått upp i vikt (ser typ ut som mig kroppsmässigt, inte attraktivt) och tappat bort den fantastiska känslan för stil.

Jag presenterar, en hyllning till Mary-Kate Olsen:

Allvarligt, ge mig den här tjejens garderob! Och ben! Kropp! Den näst sista bilden är tagen nyligen, den tog jag med mest för att det känns som ett så himla bra liv. Eller så som jag vill ha det. På en gammal cykel mitt i New York, i en skitsnygg outfit med en fin pojkvän.

För ett par år sedan var jag alltså fullkomligt besatt av Mary-Kate. Och det är inte svårt att förstå, i vinter vill jag bara ha ett par sjukt spinkiga ben och klä mig i enorma tröjor och svarta strumpbyxor, tillsammans med ett par stora klumpiga skor och massor med smycken.

Inga kommentarer: