måndag 7 september 2009

79

Har följt dagens schema bra, förutom att jag åt en quornfilé mindre än planerat och ett ägg istället. Såhär ser det ut än så länge:

1 portion havregrynsgröt med hallon och kanel
5 dl löksoppa
2 quornfileer, stekt med ½ hackad rödlök och 2 vitlöksklyftor, serverad med lite isbergssallad och ½ tomat och ett ägg.

150 + 80 + 253 = 483 kcal

Trots att jag ätit mycket idag är jag hungrig och sjuuukt sugen på typ pizza. Jobbigt, men jag ska anstränga mig för att inte äta mer idag.

[updt. 22.00]
Stillade pizzasuget med två varma skogaholmsmackor, 1 med ost och basilika och 1 med ost, skinka och tomat. Fan. Fan. Fan. Fan. Fan.

Kom just hem från en spring/pw-runda på 30 minuter. Blev kort för jag blev sjukt trött i musklerna.. Vad är det med mig idag? Spenderade iofs en kvart innan jag gick ut med att hoppa runt som en galning till hög musik hemma.. haha, allt för att bränna de där jävla ostkalorierna. Ska köra lite situps och sånt strax, när jag svalnat lite.

Inga kommentarer: