onsdag 23 september 2009

102

De senaste dagarna har jag bara suttit inlåst i min lägenhet och gråtit, haft allvarliga funderingar på bästa sättet att avsluta mitt liv. Frossat i mat, bröd smör choklad makaroner saft oboy ost. Uppe på 55,4 igen.. Känner mig fullkomligt värdelös men hoppet känns lite starkare idag. Trodde nämligen att jag hade gått upp mer, till över 56 kg. SÅ idag samlar jag ihop mig själv, torkar tårarna och ska aldrig mer tillåta mig själv bete mig på det där sättet.

Ringde min psyktant igår också. Bokade en tid. Det har gått så långt, att när jag blir såhär, att jag mår såhär dåligt så kan jag inte hantera några aspekter av mitt liv i överhuvudtaget. Jag tappar förmågan att umgås med människor, blir till en mullvad. Jag har inte gått till skolan de senaste dagarna för att jag inte kunnat. Det går inte. Förhoppningsvis kanske det blir bättre.

☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠

Inga kommentarer: