onsdag 2 september 2009

69

Funkade inte att sova, tog två koffeintabletter istället. Känner mig otroligt trött samtidigt som jag är rastlös, och har huvudvärk. Behöver sysselsätta mig.. Tänker på honom och går sönder. Vet inte hur mycket mer jag pallar med det här. Jag har en blogg, en annan blogg, helt ägnad åt honom. Det är det ingen som vet. Han vet. Den är som ett brev till honom, han läste den förut, innan sommaren, men nu vet jag inte om han fortfarande gör det. Men det är bra, för nu skriver jag istället de där sakerna som jag tänker men inte vågar säga rakt till honom. Orden finns där, för honom att se, men inte lika öppet eller rakt.. ja. Ni fattar.



- - - - - - - - - - -
IDAG:
1 banan
2 portioner linsgrytsoppa
1 skogaholmsmacka med ost (inget smör)
2 liter vatten

Inga kommentarer: