fredag 4 september 2009

71

helvetesdag. Så fort det skiter sig med vägningen, att det inte går så bra, då tappar jag kontrollen helt. All självdisciplin bara flyger ut genom fönstret, jag kan inte hantera nederlag. Och nu hade jag ändå faktiskt gått ner, visst, det var 0,1 kg men viktnedgång är viktnedgång. Det rör sig i rätt riktning. Och ändå tar jag det som ett enormt misslyckande och sätter mig och äter makaroner med falukorv. Varför? Blir så jävla irriterad på mig själv.

1 stor macka m ost, skinka, grönsaker
2 portioner makaroner + falukorv + ketchup + parmesan
2 mackor med smör

Har heller inte rört på mig idag, förutom jobbet, som okej, man bränner rätt mycket på men tror ändå inte att jag kommer gå ner. Sedan imorgon ska jag på middag med några vänner.. Orkar inte, den här helgen kommer bli ett stort misslyckande känner jag redan nu.

Inga kommentarer: