torsdag 10 september 2009

84

Godmorgon (eh förmiddag?) fina  ni. Och en god morgon är det sannerligen, jag är så jävla glad och stolt över mig själv just nu. Vägde mig nyss, 55,7 kg. Det finns verkligen ingen bättre känsla än att se att ens hårda jobb ger resultat och att kilona försvinner, siffrorna på vågen blir lägre och lägre. På ganska exakt en månad har jag gått ner 4,2 kg. Och mer ska det bli. Tänkte om jag går ner 2 hg tills imorgon får jag gå ut med mina vänner och fira. Åh jag är så glad! Hade satt söndag som mål att komma ner till 56 liksom. Blir så sjukt peppad när det går bra, vill äta mindre och träna mer.

Igårkväll satt jag också och kollade på bilder på mig själv från förra sommaren, då jag vägde 52. Jag var inte smal då, men smalare än vad jag är nu.


[Följ min blogg med bloglovin]

Inga kommentarer: