lördag 28 maj 2011

199

jag är så hungrig nu. det känns inte så mycket i magen men jag vet det. det känns i kroppen på något konstigt sätt, det ligger liksom djupt. reductil dämpar mycket och gör att jag kan gå väldigt länge på väldigt lite mat. men just nu är det jobbigt. magen knorrar och skriker och jag är trött och sur. varför ska det vara så jävla jobbigt och svårt????

kan det bara inte börja synas direkt?
det tar sån jävla tid innan det ens syns, innan folk börjar lägga märke till det. att man blivit smal.
det tar sån sjukt lång tid. har väl sex kilo kvar innan det verkligen syns. fan fan fan. att behöva kämpa så jävla mycket för att bmi:t ska ligga under 20 liksom. när man vill att det ska vara typ 17.

för dagarna går ändå så långsamt. känns som en evighet.



OCH patetiken i att jag väntar på att han ska ringa så jag kan låta bli att svara.
att han inte ringer. den känslan.

Inga kommentarer: