lördag 28 maj 2011

197

failade lite idag. mest av att jag inte följde planen, inte varit en totalt katastrofal dag ändå.
åt en clementin till frukost, med en kopp grönt te. sedan blev det 1 pkt ica-nudlar (95 kcal) och höll mig väldigt länge på det. framåt 18-19 var jag sjukt hungrig, åt en burk fiskbullar i dillsås (285 kcal). visste att jag inte skulle gjort det, eftersom det bara skulle göra mig sugen på mer.. poppade popcorn i kastrull. inte lika farligt som micropopcorn, men ändå. så jävla onödigt. tyckte inte ens att det var gott, men åt alltihop. en stor skål. blir arg på mig själv när jag gör sånt - helt i onödan, och njuter inte ens av det.

men. på vågen blir det väl inte så hemskt, men det är det där att tappa disciplinen. jag ska inte göra sånt.
varför håller jag på så?


Inga kommentarer: