torsdag 5 maj 2011

184

inatt sov jag 12 timmar. sedan åt jag min havregrynsgröt till frukost.
har inte ätit lepigen på två dagar, ingen särskild anledning. eller jo i tisdags åt jag tre på morgonen, men inga sen. har inte gått ner något.
idag har jag ätit tre, sedan två för ngn timma sen eller så. tog även en koffeintablett. och vitamintablett. och sen ngn vitaminvätska. nu darrar jag som fan. tror det är hunger. lagar mat nu, kyckling med ris. skakar så jävla mkt kan knappt skriva. hehe.

nej förresten det var två timmar sen jag poppade pillrena. blev rätt konstigt speedad en stund. sen gick det över. jag måste ta såhär mkt tabletter för jag är kroniskt trött. så himla himla trött. har varit så sen i lördags.
så trött att ögonen inte vill vara öppna. och jag måste skriva uppsats nu. och det är himla svårt när man är sådär trött.
därför är jag desperat av att känna av funktionen av lepigen. jag blir typ normalpigg av dem. eller snarare bara vaken, istället för halvt sovande hela tiden. men av recensionerna jag läst motsvarar det jag känner ungefär ingenting. men förbränningen verkar pumpas upp rätt mkt iallafall.

Inga kommentarer: