måndag 23 maj 2011

186

Ett råd till er därute: Köp inte lepigen som jag gjorde. De ger knappt någon märkbar effekt alls, och jag gick inte ner ett skvatt tack vare dem. Jag har fortfarande några tabletter kvar som jag inte tog eftersom - ptja, de är i stort sett värdelösa.

Nu har jag dock fått hem reductil! Som jag inte kunde låta bli att köpa när jag sett vilka framsteg kissie och amir gjort tack vare dem.. Tog första idag, och funkade rätt bra. Mättnadskänsla vet jag inte, utan mer dämpande av hunger. Åt mitt första mål under dagen vid 16 då jag höll på att dö av hunger, verkligen skakade men hade inte känt av det supermycket innan.
Planen är väl att försöka hålla mig till ett mål om dagen, och äta så sent som möjligt. Vilket hittills, idag iallafall :) har funkat bra.

Åt 2 kycklingklubbor, kanske 75 g potatissallad och 1 ask coctailtomater.


OBS det bör tilläggas angående lepigen att jag vid två tillfällen tog 6 tabletter direkt. Alltså sex gånger rekommenderad dos. Och upplevde ingen märkbar effekt. Så ni vet.


Och jag väntar med att fylla i målen tills jag ätit reductil i iaf en vecka så jag ser hur de funkar.. :)

Inga kommentarer: