tisdag 3 maj 2011

182

Nu har jag ätit lepigen i 3 dagar. I söndags tog jag 1 tablett, enligt anvisningarna. Kände absolut ingenting, så jag tog två st lite senare på dagen. Igår ökade jag än mer dosen, eftersom jag inte kände av någonting - var nyfiken på den där rushen som jag läst att folk upplevt. Att man fått sån energikick att man blir darrig, att man inte känner av någon hunger alls osv.
Då åt jag 6 tabletter totalt, tre på morgonen och tre på eftermiddagen. Idag testade jag att äta 4 st nu på morgonen. Det jag kan säga är väl att man känner inte direkt av någonting.. men samtidigt tror jag att de har lite effekt. Som nu är jag vrålhungrig och magen skriker efter mat, men det är inte så jobbigt eller svårt att ignorera hungern. Sen verkar det som att förbränningen faktiskt ökar rätt kraftigt, jag har noterat att jag kissar sjukt mkt. Jag brukar behöva gå på toa rätt många gånger under dagen, men nu känns det som att jag kissar typ 4 liter varje gång jag går.
Tabletterna verkar också göra en lite mer uthållig i träningen, igår cyklade jag i 40 min, något jag vanligtvis inte skulle ha orkat, känns det som. Och nu var jag ute och gick i 30 min precis, men som sagt VRÅLHUNGRIG. Vanligtvis skulle jag gett upp och bara gått en liten runda, men nu fortsatte jag och gick lite längre.
Men har fortfarande den där känslan "är det jag eller tabletterna?". Så man kan inte direkt säga att man märker av effekten särskilt, rent fysiskt. Men jag tänkte fortsätta äta dem iallafall, för att se hur de påverkar vikten långsiktigt.

Imorse vägde jag 56,5 alltså 7 hg mindre än igår.

Inga kommentarer: