torsdag 16 juni 2011

221

-420 kcal på promenixen. Eller promenix, pinnade på så mycket jag orkade i nära en timme. Haha.

Tänkte ju först dela upp det, men sen kände jag att det var lika bra att gå tills fötterna gjorde för ont och benen var trötta. Var självklart tvungen att gå typ runt huset en gång för att kaloriförbränningen skulle komma upp i 400. Går inte att sluta när den tickar loss på 394 liksom.. Var förresten första gången jag använde RunKeeper-appen, skitbra ju! Funkade sjukt triggande på mig. Tänkte hela tiden "måste öka tempot, bara några kalorier till!" Blev att man satte mål för sig själv hela tiden. Annars brukar jag bara.. gå liksom. När jag började närma mig min lägenhet tänkte jag "hoppas den hinner komma upp i 6km, ser ut att vara precis på gränsen" och så blev jag peppad när den gjorde det. Åh, bästa grejen! :)


Ska tydligen grillas ikväll också. Känns ok, kör man spett så är det ju väldigt lätt att hålla kalorierna nere. Funderar bara på vad jag ska göra tills dess, är rätt hungrig redan nu. Det blir väl till att hälla i sig vatten helt enkelt. Eller, kom precis på att jag har ju grönt te hemma! Det blir nog fint.

2 kommentarer:

Alice sa...

RunKeeper är grym! Använder den jämt, blir också helt peppad av att se precis hur långt jag gått, hur fort och hur många kalorier som bränns...

Alice sa...

Sv: Haha tack! Du också!