onsdag 8 juni 2011

213

Funderar.
Första veckan gick jag ju ner 2 kg, tänker om jag verkligen maxar denna vecka borde jag kunna gå ner något åt det hållet iallafall. Då drack jag visserligen inte något på hela veckan, vilket jag antagligen kommer göra i helgen. Men jag motionerade inte då heller, om jag då kombinerar att göra skitbra ifrån mig när det gäller maten och samtidigt se till att röra på mig varje dag - typ en timmes promenad, så borde det gå.

Så får det bli. Från idag fram till torsdag nästa vecka ska jag faaan vara så jävla duktig, haha.
Ska gå. Två kilo tills den 15/6. 52,5 kg. Ska se till att INTE sova hos pojkvännen då heller, eftersom han inte har en våg och jag hatar att gå hela dagen och inte veta hur mkt jag väger. Måste väga mig på morgonen, varje dag.




1 kommentar:

M sa...

- Jaaa, vad kul! Ska vi börja med att ha ett gemensamt delmål? T.ex. att gå ner 2 kg på x dagar? eller något liknande! :)