torsdag 9 juni 2011

214

YES! 54,2 kg. Helt efter schemat. :)

Dock blev ju gårdagen lite spännande.. gjorde som vanligt, väntade med att äta så länge som möjligt. Vid tvåtiden var jag hungrig som fan och gick för att köpa cigg. Väl hemma sätter jag mig i köket, och mår plötsligt fruktansvärt dåligt. Det svartnar för ögonen och jag kallsvettas som en dåre. Proppar i mig två knäckebrödsskivor och en clementin, det enda jag har hemma som går att äta direkt, som det är. Gick sen och la mig i sängen, mådde fortfarande sjukt dåligt. Blev rädd att jag skulle svimma - och mobilen hade snart slut på batteri. Fick panik och tänkte vad som skulle hända om jag tuppade av. Jag var redan för svag för att orka stå upp. Hursomhelst, ringde min kille som fick komma hit, laga lite pyttipanna som jag åt ungefär hälften av. Sjukt...
Ska försöka att kanske inte vänta alltför länge med att äta.

1 kommentar:

Nouvelle Vauge sa...

Att dricka mycket vatten på morgonen, även kaffe, håller magen "mätt". :)