lördag 18 juni 2011

223

Det värsta jag vet: vakna på morgonen med mättnadskänsla i magen och fortfarande känna smaken av gårdagens synder på tungan.

Min pojkvän var här igår. Vi var ju ute i fredags, blev fulla som ägg och bakismaten var oundviklig.
Pizza. Coca-cola. Popcorn. Landade på 1947 kcal. Tack vare min käraste app Kaloriräknaren (från FatSecret, haha..) är det skitenkelt att hålla reda på allt och räkna ut. Känner mig asäcklig. Ångesten.
Vägde mig igår morse, visste att vågen inte går att lita på sådär dagen efter eftersom man är helt och hållet tömd på vätska osv. 53,2. Tänkte att det kanske skulle gå att inte äta något under dagen. Det hade gått om jag varit själv. Men icke. Tänker inte väga mig idag. Vågar inte. Ska ut igen ikväll.

Ska äta något vid 17 tänker jag. Typ bröd. Skulle gärna låta bli men vet hur jag funkar, kan inte dricka på tom mage, då kräks jag. Behöver något som suger upp alkoholen. Har en flaska rosé i kylen till ikväll.

Hoppas det gått bättre för er.

Inga kommentarer: