onsdag 19 januari 2011

163

blir så jävla förbannad. trött. lyckades gå på toa nyss, någorlunda iallafall... heh. men jag har bara gått ner 2 hg sen igår. och jag MÅSTE gå ner till 56 den här veckan. i början av februari, lagom tills mitt första delmål ska vara natt, är det en klubb vi ska till där min killes ex troligtvis kommer vara. och jag hatar henne. för hon hatar mig och har fortfarande känslor för min pojkvän. detta vet jag eftersom hon har raggat tämligen aggressivt på honom, mitt framför ögonen på mig. och jag önskar jag kunde nå mitt slutmål tills dess, men det känns ju lagom omöjligt. vill åtminstone nå 54.. det kanske kan gå om jag bara sköter mig skitbra. ha gårdagen som måttstock typ. måste tänka ut vad jag ska äta idag. kanske tomatsoppa.



vill se om jag klara mig utan att äta något fram tills kl 17, då har jag inte ätit på ett dygn. jag är sjukt hungrig nu, men borde komma in i andra andningen snart. så hungrig att det gör ont, men har inte riktigt någon aptit, inte så att jag är sugen på något. ska göra en kopp te.. kanske åka och träna senare idag. får se. eller simma.

Inga kommentarer: