måndag 23 november 2009

132

Åh, idag har varit en riktigt bra dag! Jag har följt min planering till punkt och pricka.

Frukost: 1 kopp te
Lunch: ½ laxfilé med tomatröra (150 kcal)
Middag: ½ laxfilé med 100 g kokt ris och 100 g ärtor, majs, paprika-blandning (296 kcal)

= totalt 446 kcal för dagen!
Sen var jag ute och gick med en kompis i turbofart i drygt en timme.

Imorgon blir lite annorlunda dock, hittade något på iform.se som var rätt intressant, som en mall hur man ska lägga upp dagen för att öka sin förbränning så mycket det går. Tänkte testa det, med självklart lite modifieringar för att passa mitt dagliga kaloriintag. Men nu ska jag gå och lägga mig, eftersom jag ska upp klockan 6 imorgon för att ta en morgon-springtur. Godnatt på er!



foto: camilla åkrans modell: lily donaldson

Inga kommentarer: