måndag 23 november 2009

131

Vet ni något jag stör mig på. Riktigt mycket. Som alltid förstör min dag. Det är när jag vaknar upp på morgonen, magen knorrar lite, och jag känner att.. det behövs "tömmas" lite. Och det går inte. För magen är ju tom. Och ändå måste jag tvångsmässigt väga mig varje morgon, fastän jag vet att det är missvisande och jag blir bara arg. Idag var det 53,4. Fast jag vet, VET, att det egentligen ska vara minst 3hg mindre än så. Jag är rätt tveksamt inställd till laxeringsmedel men fan, hur annars ska man lösa problemet.

Sorry om det här inlägget gjorde någon av er lite obekväm, haha, var tvungen bara..
Hursomhelst, den här veckan tas det i med hårdhandskarna. Inget mera lallande. Jag får INTE överstiga 500 kalorier per dag, jag SKA ut och promenera minst en halvtimme varje dag, och om en vecka ska jag väga 52 kg.

1,4 kg alltså, på en vecka. Det är ju definitivt möjligt. Jag måste bara skärpa till mig.

Inga kommentarer: