onsdag 18 november 2009

122

Helgen gick helt åt helvete.. Åt en pizza. Jag hatar när jag tappar självkontrollen sådär, och bara "äh det gör inget, det har ju gått så bra den här veckan ändå, jag kan ha en dålig dag". Hamnade på 54,5 i måndags tror jag det var, men är nu nere på 53,7. Känns som att det kan bli ganska lätt att hamna på prick 53 innan nästa vecka, vilket känns bra. Skulle gått på middag hos en kompis i helgen, men ska jobba istället, så det känns bra, undvek riktig kalorifrossa där.

Idag har jag inte ätit något än, och har inte lyckats komma på en planering för dagen. Vilket gör att jag inte vågar äta, jag hatar att äta utan att ha planering och schema. Tänkte försöka vänta så länge jag kan med det så även om det blir ett kaloririkt mål så är det det enda jag äter under dagen, så det är okej om det blir något på 500 kcal.

2 kommentarer:

raspberry sa...

Jag är tillbaks nu och redo att svara på nya, färska kommentarer ♥!
Kram!!

raspberrysmile sa...

Svar: okej :( där ser man

Förresten så kan jag berätta att jag är tillbaks nu och redo att svara på nya, färska kommentarer ♥!
Kram!!