fredag 25 februari 2011

178

okej. jag är tillbaka.
jag tappade fotfästet för ett par dagar sedan då jag vägde mig, tänkte att jag låg kvar på samma (54,1) eller max gått upp 1-2 hg. vågen visade 55,3. och jag är så jävla trött på att börja om igen osv
tänkte att vågen är cp. den går egentligen inte att lita på, den där förbannade vågen. så jag tänkte FUCK IT vafan ska jag göra nu då. åt som en "normal" person i två dagar och slutade igår. igår åt jag ca 600 kcal och joggade i 20 min - idag väger 54,7. jag tappade motivationen och nu är den tillbaka.
detta ska fan i mig gå - jag SKA klara det.

för att hjälpa/peppa mig själv ska jag idag köpa löparoutfit - tights och skor. nu jävlar fan. jag är trött på mina feta lår och kärlekshandtag. mina slappa armar och rumpa. nuuuuu ska det gå.

FRÅN OCH MED IDAG:
springa minst 30 min. varje dag
simma minst 3 ggr/vecka

Inga kommentarer: