fredag 18 februari 2011

177

passerade igår morse första delmålet. 54,7 vägde jag. har dock ej vågat lita på detta, vill inte säga att jag är där förrän jag vet att det kommer stanna där. att inte vågen visade fel. kunde inte väga mig idag eftersom jag inte var hemma eller i närheten av en våg förrän för ett par timmar sedan. uppdaterar imorgon.

i övrigt, mår sämre och sämre. ledsen, deppig, kalla det vad ni vill. allting suger.
jag är rädd för att min pojkvän kommer lämna mig eftersom jag är ett sånt cp och inte kan berätta för honom varför. han skulle ändå inte förstå. jag överanalyserar i min ledsamhet och tankarna går bara i cirklar och bygger onda nät. jag märker att jag drar mig undan, jag hatar hur det här ska gå ut över honom.
för jag vet att jag har svårt att hålla mig från att äta när jag är med honom, jag vill inte att han ska bli orolig, så därför undviker jag att träffa honom under såna tider. de gånger jag äter med honom, som idag åt vi frukost, mår jga bara dåligt efteråt. när vi är klara sjunker jag ner i mitt träsk och vänder ryggen till i sängen och känner hur magen är svullen och mätt och mår så jävla dåligt.
fan.


***********

(uppd.) okej, inte lika ledsen nu. var tvungen att väga mig, bara för att se.. klockan är 23.15. åt frukost vid typ 12 kanske, 11... whatever. ganska ordentlig sådan. risgrynsgröt med socker kanel och mjölk, två ostmackor (mjukt bröd) med smör, 1 kopp te och en halv kiwi. igår gick inte jättebra tyckte jag, men vägde nu iallafall 54,8! så lär iallafall ligga på typ .4 imorgon eller så. mycket trevligt, mycket bra. var orolig för att kanske inte hinna ligga på 52 i tid men det kanske går. skönt.

Inga kommentarer: