tisdag 1 februari 2011

172

Självklart gick det helt åt helvete på resan. Alltså, verkligen åt helvete. Vågade knappt väga mig igår... men det gjorde jag. Gått upp 1,6 kg. Imorse vägde jag dock 4 hg mindre. Den här veckan måste jag verkligen göra bra ifrån mig. Har köpt 5 pkt pulversoppa att leva på. 1 soppa/dag. Alla är under 500 kcal.

Dessa har jag köpt:
Blå Band Soltorkad tomat & basilika - 95kcal/port, innehåller 3 portioner (285 tot.)
Blå Band Redd grönsak - 130 kcal/port, innehåller 4 portioner ( 490 tot.)
Blå Band Potatis & purjolök - 120 kcal/port, innehåller 4 portioner (480 tot.)
Knorr Sparrissoppa - 75 kcal/port, innehåller 4 portioner (300 tot.)
Knorr Champinjonsoppa - 110 kcal/port, innehåller 4 portioner (440 tot.)

Min tanke är att jag får endast äta 1 soppa per dag, helst fördelat under dagen. Har även köpt 3 apelsiner, ifall jag skulle behöva mer fast föda. Dock måste jag alltid ligga under 500 kalorier/dag i intag.

Idag ska jag äta tomatsoppan.

Inga kommentarer: