torsdag 20 augusti 2009

44

Surfade in på Fadin Obsession och hittade något de kallar Model Statistics Chart, vilket beskriver typ i förhållande till längden hur ens vikt samt mått bör vara. Det är dessa jag nu sätter upp som mål, eftersom jag tidigare inte riktigt haft ett klart mål. Jag har tänkt "jag kör på tills jag är nöjd" och det lär ju inte funka så bra.

Så, eftersom jag är 162 centimeter lång gäller detta för mig:
kroppsvikt 48,5 kg
bröstmått
80 cm
midjemått
58,9 cm
höftmått
78 cm

Låt oss bara säga att jag har en del jobb framför mig. Men det ser jag fram emot.

Senast jag vägde mig vägde jag 59,9 kg. Mina mått idag är 85 x 70 x 103. Nu vet ni. Jag skäms så jävla mycket över mig själv, förstår inte hur det kunde bli såhär. Har befunnit mig länge i förnekelse och inte vägt mig, inte mätt någonting.. förrän i slutet av förra veckan. Ska ut och jogga runt kvarteret nu..

Inga kommentarer: