lördag 21 februari 2009

11

Det är väl lika bra att blogga när man ändå känner för det.
Fick en energikick såhär sent.. har gjort 100 situps, "cyklat i luften" :) och dansat runt lite..
faktiskt något jag brukar göra, ett bra tips. Sätt på din favoritskiva och bara röj loss i rummet.

Har även sorterat garderoben och håller nu på att städa rummet.världens mest inspirerande systrar

Såhär blev dagen till slut:
Frukost - ca kl 15
2 skivor osötat rågbröd m keso och paprika, 1 kopp te med mjölk
Middag - ca kl 19
1 port spenatpasta m sås
(matlagningsgrädde 15%, broccoli, hackad spenat, rödlök, muskot, grönsaksbuljong, vitlök)

Var nära att stoppa i mig en macka till efter middagen, men precis när jag skulle göra det läste jag en kommentar jag fått där någon uppmanade mig att bli mer hälsosam, vilket sporrade mig att inte äta. haha, så tack för hjälpen.

Inga kommentarer: