tisdag 24 februari 2009

21

Har kollat runt lite, och kommit fram till att när jag är färdig med soppdieten hoppar jag på ABC(Ana Boot Camp)-Dieten. Jag har inte räknat kalorier på så länge så det är något jag måste ordentligt sätta igång med bara.. Haha, jag är verkligen sämst.

Jag har alltså haft en period på typ ett halvår då jag totalt skitit fullständigt i att tänka på vad jag stoppat i mig. Eller, såklart, tankarna finns där hela tiden. Jag bara åt ändå. Och nu är jag fetare än någonsin.. Därav denna "nystart" eller vad man ska kalla det. Jag startade den här bloggen, för, jag minns faktiskt inte. Antagligen ett år sedan. Och den har bara legat stilla ett tag nu då, därför raderade jag nyligen alla tidigare inlägg och började om från början. Istället för att ha allt gammalt liggande, vilket bara skulle få mig att tänka på hur misslyckad jag är och att jag aldrig kommer klara av att fullfölja det här.
Så, ut med negativa tankar och in med de positiva. Ska försöka få det till lite av mitt motto.

Jag kommer lyckas.

Inga kommentarer: