onsdag 28 oktober 2009

110

Går upp, går ner, går upp, går ner.. Värdelöst. 54,7 imorse. Måste se till att hålla det under 55 denna gången.. Blir så sjukt frustrerad på mig själv, att jag aldrig klarar det. Vad är det för mening med att kämpa såhär mycket om det ändå inte ger några resultat? Om man ändå i slutet av dagen alltid ger upp, tappar modet.

Misstänker dessutom att jag är på väg att bli dumpad. Vet inte om det sporrar mig eller får mig att bara vilja ge upp.. Tanken på att se honom igen sporrar mig som fan. Efter x antal månader, så möter han mig, 13 kg lättare.

Äh fan! Ska skärpa mig. November - ny månad, ny chans. SKA fixa det. Sluter en pakt här och nu med er, okej? Om jag inte lyckas så är ni fullkomligt välkomna att skicka hatbrev hem till mig. Söndagen den 29 november ska jag väga 50 kg. 4,7 kg på en månad. Knappast omöjligt eller hur? Klarar jag det så innebär det att jag definitivt klarar att nå mitt slutmål på 46 kg till nyår. PEPPEN OKEJ?

Inga kommentarer: